Carboot lagi…

Hari ni ke Carboot Wetherby, memang terbaik la kali ni, seller bukak sampai 7 lorong…slalu 3-4 lorong je so banyakla barang2. Mana taknye, masuk2 dah jumpe barang2 jenama Levis dah tu jual £1 je, terus aku sambar 5 pasang. Ada gak jenama2 lain yg top2 aku sambar macam Next, Gap, Bench, Ben Sherman, Dorothy Perkin…dah semuanya jual £1 je, macam satu hingget laa kat malaysia. Lagila bag Bench ni, 20pence je…huhuhu

macam kat malaysia doposen laa, mana dapat Bench doposen kat malaysia…oklah, so carboot terbaik minggu ni..!! Wetherby..!!

4 thoughts on “Carboot lagi…

  1. susahlah kat malaysia nak dapat carboot camni, ade dah pun skarang jual ntah hape2 ntah je… heheh..barang lain plak kuar dari carboot diorang…huhu…

  2. hahaha betol tu…smpai yg bukan blh simpan kt carboot pn dorg jual😛 tp mmg jeles ah blh beli murah giler kat sana……mmg berbaloi2….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s